18 May 2012

Shoes and... shoes / Buty i... buty

L.K. Bennett Shilo pumps
I am pretty attentive, I must say :), to the shoes people wear. They shall be modern, not too sophisticated and certainly not worn out. This I dislike the most. But ok, Brussels with it's trottoirs have a lot to give in. I myself was once 'caught' in a hole in the metal cover for water waist. The heel suffered a lot, bloody hell!
Muszę  przyznać, ze jeżeli chodzi o buty, które widzę na nogach u innych to jestem bardzo uważna :). Uważam, ze buty powinny być modne, jednak nie za bardzo udziwnione i absolutnie nie zniszczone (czytaj: zdarte). Tego nie znoszę. Ale owszem, rozumiem w 100 procentach,  że chodniki w Brukseli maj wiele do życzenia. Raz sama zostałam "uziemiona" przez dziurę we włazie na ulicy. Mój biedny obcas przeszedł męki, kurde blade!


Intershoe sandals
Most of all I like summer shoes: pumps, sandals, open toe shoes, wedge sandals, fully flat ballerinas and so on.
MANAS sandals
Najbardziej lubię buty na lato: połówki, sandałki, czółenka bez palców, koturny, balerinki bez obcasów, etc.


GEOX wedge pumps
My favourite brands are MANAS Design, GEOX, Fratelli Rosetti. I also buy occasionally read: on sales) L. K. Bennett or some belgian designers, e.g. Rue Blanche.


Moje ulubione marki to MANAS Design, GEOX, Fratelli Rosetti. Czasem (głownie na wyprzedażach) kupuje L.K. Bennetta czy belgijskich projektantów jak np. Rue Blanche.



The problem is that elegant, feminine shoes are, unfortunately, not very comfortable, awww.... How many times I was not able to walk a single step any more in theevening, after having worn my best pair of brand new pumps for the whole day?
Problem w tym, ze eleganckie kobiece buciki nie zawsze są... wygodne. Ile razy nie byłam w stanie przejść ani kroku więcej wieczorem, mając na nogach przez cały dzień moje najnowsze czółenka?


From the whole collection of mine, pretty humble though, I have to admit that Fratelli Rossetti is the master in modelling the interior of a shoe. In its open toe, 9 cm heeled pumps I am able to run, even till 23 in the evening :)
Z całej mojej skromnej kolekcji mistrzem w modelowaniu buta do nogi jest Fratelli Rossetti. W jego 9 cm obcasie mogę biegać. I to nawet do 23 wieczorem :)


No comments:

Post a Comment