15 April 2012

Famous Polish fashion brands / Sławne Polskie marki ubrań

Each time I visit Poland I HAVE TO check the latest collections of some (favourite of mine) Polish brands. And because I come to Lodz, I visit Manufaktura.
Zawsze kiedy przyjeżdżam do Polski z wizytą MUSZĘ sprawdzić najnowsze kolekcje niektórych (moich ulubionych) marek. A ponieważ przyjeżdżam do Łodzi to idę oczywiście do Manufaktury.

So, I went to see what's new in Aryton. I was absolutely amazed by this in celadon silk dress in a delicate floral motif decorated with transparent sequins.
Aryton proposes some nice outfits of which I liked the most those called CITY Urban CHIC.
Weszłam do butiku Arytona, gdzie zdecydowanie urzekła mnie ta seledynowa jedwabna sukienka w delikatny kwiatowy motyw ozdobiona przezroczystymi cekinami.
Aryton proponuje na to lato kilka przyjemnych stylizacji, z których najbardziej podobają mi się te nazwane CITY Urban CHIC.


I also visited the Solar shop - one with my favorites brands. Their models are very feminine and... comfy :), for this season Solar proposes patterns in vivid, fresh colours. 
I couldn't refuse when saw this 3-coloured skirt. I put it on with cotton cardigan bought some time ago to match with the Talking French dress. To this I put on the wedge 'spartan' sandals of Intershoe, also found in  Manu... 
How do you like this outfit?
Odwiedziłam również sklep Solara - jednej z moich ulubionych marek. Ich modele  bardzo kobiece i... wygodne :), na ten sezon Solar proponuje wzory w odważnych, świeżych kolorach.
Nie mogłam sobie odmówić gdy zobaczyłam tę trójkolorową spódnicę. Zestawiłam ją z bawełnianym sweterkiem kupionym kiedyś przy okazji do sukienki Talking French. Do tego wkładam sandałki-spartanki na koturnie marki Intershoe, również znalezione w  Manu... Jak się Wam podoba to zestawienie?


My last minutes in Manufaktura I spent in the Monnari shop. In their collection we can also find clothes in the popular in this season lime colour, though this brand is more classic and mainly for the amateurs of classic style.
Moje ostatnie chwile w Manufakturze spędziłam w sklepie Monnari. Ich kolekcja również zawiera ubrania w modnym w tym sezonie kolorze limonki, choć modele są bardziej spokojne, z przeznaczeniem dla osób o klasycznym sposobie ubioru.

Those who want to try the professional styling help can register for a consultation with the stylist Agata Wojtkiewicz. Good luck!
Ci, którzy chcieliby skorzystać z pomocy specjalisty mogą się zgłosić na konsultację ze stylistką Agatą Wojtkiewicz. Powodzenia!

No comments:

Post a Comment